Stel je eens voor dat je ieder verkoopgesprek met zelfvertrouwen en kunde kan voeren, waardoor het voelt alsof het gesprek vanzelf gaat. Doordat jij de juiste vragen stelt en écht goed luistert zorg jij dat duidelijk wordt wat de klant nodig heeft. Zo leidt jij ieder gesprek naar een win-win situatie.
Wat maakt de workshop bijzonder?
Dimas leert mensen heel anders te denken over verkoop en een benadering te hebben als een coach; net zo lang op een socratische manier vragen stellen aan de klant zodat de klant uiteindelijk zelf gaat inzien hoe essentieel jouw service voor hem is. De benadering van de verkoper is gericht op willen begrijpen, service en leiderschap, waardoor de klant zich niet alleen veel meer verbonden voelt met jou, maar zich ook echt geholpen voelt. De connectie met de klant is gericht op lang termijn, de relatie, en niet op de 'sale', zoals dat vanuit het verleden is geleerd.
Voor wie?
Ondernemers die een service aanbieden.
Aantal personen:
Max. 10 deelnemers
Programma
1 ochtend/dagdeel (4 uur)
08:45 u - Inloop
09:00 u - Start
13:00 u - Einde
Prijs
Introductieprijs: € 195,00 excl. BTW (hierna wordt de prijs € 295,00 excl. BTW).
Inschrijven
Via onderstaande button.